tirsdag 17. november 2009

Den store Stavanger turen

da har jeg komt hjem fra Stavanger turen min, og det er et minne som jeg kommer til å leve på LENGE!!
Var en hellt fantastisk tur fra begyndelse til slutt... Var så godt å ha litt alene tid med Anette jenta mi:)

Kom dit torsdagen, Nina (stemoren til Anette), kom å hentet meg der jeg bodde og kjørte til de. Kom frem og da sa Jan Ove (pappaen til anette) at Anette ikke hadde komt igjen enda så vi sprang og ventet på at hu sku komme..
Hu kom å ringte på og jeg åpnet døra.. sa "HEI" til henne og det såg ut som jenta hadde fått hjerteinfarkt.. hehe
Ropte "MAMMA" og kastet seg over meg.. Hu begynte å gråte, Nina gråt og da klarte jo ikke jeg å holde meg heller da!! Så tårene kom med meg også... hehe :)

Fredagen (påselve dagen hennes) laget vi bunnen på sjokolade kaka, så gikk jeg og Anette inn til byen, hu viste meg hvor så å si alle vennene hennes bor og det var så koselig atte..
Stavanger er en frustrerende by!! Fann ikke frem noen plass nesten!! Letet over HELLE byen etter en lekebutikk hvor de selte PetShop!! Er det mulig liksom?? Fann det til slutt, så da fekk hu det og så fekk hu noen øredobber etterpå... (daaaaaa)...
Så spiste vi lunsj, så bar turen hjem hvor vi skiftet og så reiste vi helle gjengen på kina resturang og spiste middag:))

Lørdagen reiste jeg, Anette og Nina til byen på en liten shopping runde... Nina viste meg en butikk som SKREIK " E L L E N ", bare rocka klær, både for store og små:)) Kjøpte da en tshirt til Tuva som det står "Drama Queen" på... hehe
Og så hjem, ordne oss, så til Dolly Dimpels hvor det hadde blitt leid et rom med sing star å greier og det kom 12 gjester:)) Det ble pizza, sing star, is og sjokolade kake:)
Jeg og Nina trekkte oss fint tilbake og satt ute i resturangen å spiste pizza og snakket litt:))

På kvelden var jeg ute en tur å traff ei som jeg har blitt kjennt med på Baby verden, og vi endte opp i en bar runde, og Stavanger er STORT!! hehe... så humøret ble der etter ;)
Hadde det KJEMPE koselig:))

Søndagen var en hard dag å stå opp, men flyet gikk den dagen så var bare å komme seg opp..
Anette, Nina og Nikolai kjørte meg til flyplassen, ventet litt med meg, men så møte jeg gå..
Flygde til Bergen hvor jeg møte vente i 2 timer før neste fly kom, og gjett om det var 2 lange timer da............

Men kom meg hjem, og det var så godt å se Jørn og Tuva igjen:)) Ble fullstendig overfallt av Tuva, som koste og sussa meg så mye at jeg var dekkt i slev... Deillig;) hehe
Å legge seg sku hu ikke, men litt over 20.00 møte hu kaste inn håndkle og knalla:))

Har vert en hellt super helg, er nesten som at det er noe jeg vil gjøre fast èn helg i året, reise til Stavanger kunn jeg og ha "mamma og Anette" tid sammen med Anette, men vi får vente å se :))

Er ikke lenge før Anette kommer til oss nå da, hu kommer den 18 desember, så er ikke så lenge til jeg får se store gullet mitt igjen :)))

Ingen kommentarer: