lørdag 3. januar 2009

Drama queen Ellen

Igår (2 januar) kom vi endelig hjem til Molde... Hadde gått å følt meg ganske uvel helle dagen og vert full i kynnere... Men hellt normalt det når man går her og vokser og magen blir bare større og større:)
Når vi kom til leiligheten var det snødd igjen og jeg prøvde å få ned vognen vår som jeg har hentet i jula, og det var lettere sagt en gjort, så som den ekte sunnøringen jeg er ble jeg dritt forbanna, banna og styrte og fekk den ENDELIG ned. Kom meg inn og der fekk jeg de smertene, Jørn ble sefølgelig veldig redd og ville ringe ambulansen, men jeg klarte å overtale han bare til å ringe føden. Først pratet han med en barnepleier, så med en jordmor og så med en gynokolog, og domen var: Kom med en gang! ! !
Så da bærte det avgårde til føden, og ble liggende med CTG i 30min mens vi ventet på legen.. Ble undersøkt og alt var heldigvis bra med den lille smurfen i magen, så ble sendt hjem..
Ble ganske flau der jeg satt, men legen sa at det var bra vi ringte så da fekk vi i det minste sjekka og fekk se at alt var bra...

Så drama, DET kan jeg å lage!!! hehe
Men nå har jeg fått streng beskjed om å holde meg i ro og slappe av, så da blir det vel lege time neste uke og en liten sykmelding..
Er ikke bare bare å gå gravid til tider nei.....:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du må være forsiktig med deg!!! :)

Phu, tenk å skremme meg sånn!!

Men alt godt som ender godt:)

Stor klem MJTbeb